SomosOcéano para niños

SomosOcéano para nenos

Cada vez que lanzamos un novo producto tede claro que é froito dos vosos comentarios e ideas. E un dos comentarios máis repetidos dende as primeiras semanas de vida de SomosOcéano foi, "¿e por qué non facedes camisetas para nenos?" Pois de novo os vosos desexos vense cumplidos có noso primeiro modelo adicado ás nenas, ¡as maiores riquiñas que hai!

E xa vos podemos adiantar que a acollida foi tan boa e tan c´´alida que nunhas semanas aumentaremos os modelos para elas e por suposto, os riquiños tamén terán a súa propia camiseta (van a estar taaaan guapos!) Seguide atentos ás nosas redes sociais para estar ó tanto de tódalas novidades ;-)

Aquí tedes parte da sesión de fotos que fixemos có fotógrafo Pablo Nunes e no que participaron as pequerrechas A. e M. acompañadas de Eva: ¡estades e sodes guapísimas! ¡as nosas Riquiñas para nenas quédanvos perfectas!

As camisetas Riquiña para nenas son ideais para ese agasallo de Reis especial: para unha nai e a súa filla, para presumir de afillada, para compartir entre avoa e neta, para a filla da túa mellor amiga... ¿seguro que non tés unha riquiña preto?



Cada vez que lanzamos un nuevo producto tened claro que es fruto de vuestros comentarios e ideas. Y uno de los comentarios más repetidos dende las primeras semanas de vida de SomosOcéano fue, "¿y por qué no hacéis camisetas para niños?" Pues de nuevo vuestros deseos se ven cumplidos con nuestro primer modelo dedicado a las niñas, ¡las mayores riquiñas que hay!

Y ya os podemos adelantar que la acogida ha sido tan buena y cálida que en unas semanas aumentaremos los modelos para ellas y por supuesto, los riquiños también tendrán su propia camiseta (¡van a estar taaaaan guapos!) Seguid atentos a nuestras redes sociales para estar al tanto de todas las novedades ;-)

Aquí tenéis parte de la sesión de fotos que hicimos con el fotógrafo Pablo Nunes y en el que participaron las pequeñas A. y M. acompañadas de Eva: ¡estáis y sois guapísimas! ¡nuestras riquiñas os quedan perfectas!

La camiseta Riquiña para niña es ideal para ese regalo de Reyes especial: para una madre y una hija, para presumir de ahijada, para compartir entre abuela y nieta, para la hija de tu mejor amiga... ¿seguro que no tienes una riquiña cerca?

Escribir comentario

Comentarios: 0