O océano recomenda: exposición do Pergamiño Vindel

Retomamos unha sección no blog que tiñamos un pouco olvidada, "O océano recomenda" onde dende SomosOcéano facemos suxestións de gastronomía, lecturas interesantes, ou visitas que queremos compartir con todos vós. 

Nesta ocasión queremos recomendarvos que visitedes a exposición temporal do Pergamiño Vindel titulada "Berce da nosa cultura" que acolle o Museo do Mar de Galicia en Vigo xa que nos encantou.

 

Visitar esta exposición é conectar coas nosas raíces e comprender a importancia que ten a nosa lingua e a nosa cultura.

 

O Pergamiño Vindel é a única mostra musicada que se conserva do cancioneiro profano, ademáis dos escritos de rei Don Dinís. Pero realmente o que nos encolle o corazonciño e nos enche de orgullo é que no século XII se fale de Vigo e das súas ondas porque nesta composición o seu autor, o trovador Martín Códax, conta como unha muller sofre pola ausencia do seu amante e implóralle ás ondas de Vigo que lle dean algunha resposta.

 

O pergamiño Vindel recibe este nombre grazas o libreiro conquense Pedro Vindel que o atopou de forma casual no ano 1914 mentras desmontaba un volume do século XIV e o pergamiño facía de forro.

A mostra "Berce da nosa cultura" ademáis de expoñer por primeira vez en Vigo o pergamiño contextualiza a través de pezas do medievo a época na que o trovador Martín C´ódax viviu.

 

Dádevos prisa porque a exposición estará aberta o público ata o 4 de marzo e logo o Pergamiño voltará a súa "casa" en The Morgan Library & Museum de Nova York onde está dende o ano 1977.

 

Se tedes a oportunidade consultade co Museo do Mar de Galicia e tratade de ir a unha das visitas guiadas que fan, son de balde e duran sobre 30 minutos e coñeceredes un montón de curiosidades sobre o Pergamiño, dende o seu descubrimento, os seus diferentes donos ou sobre a súa música. Non vos decepcionará.

Retomamos una sección en el blog que teníamos un poco olvidada, "O océano recomenda" donde desde SomosOcéano os hacemos sugerencias de gastronomía, lecturas interesantes, o visitas que queremos compartir con todos vosotros.

En esta ocasión queremos recomendaros que visitéis la exposición temporal del Pergamino Vindel titulada "Berce da nosa cultura" que acoge el Museo del Mar de Galicia en Vigo ya que nos encantó.

Visitar esta exposición es conectar con nuestras raíces y comprender la importancia que tiene la lengua gallega y nuestra cultura. El Pergamino Vindel es la única musetra musicada que se conserva del cancionero profano, además de los escritos del Rey Don Dinís. Pero además lo que nos encoge el corazoncito y nos llena de orgullo es que en el siglo XIII se hable de Vigo y de sus olas porque en esta composición de su autor, Martín Códax, cuenta como una mujer sufre por la ausencia de su amante y le implora a las ondas de Vigo que le den una respuesta.

El Pergamino Vindel recibe este nombre gracias al librero conquense Pedro Vindel que lo encontró de forma casual en el año 1914 mientras desmotaba un volumen del siglo XIV y el pergamino hacía de forro.

La muestra "Berce da nosa cultura" además de exponer por primera vez en Vigo el pergamino se contextualiza a través de piezas del medievo la época en la que el trovador Martín Códax vivió.

Daos prisa porque esta exposición estará abierta al público hasta el 4 de marzo y luego el pergamino volverá a su "casa" en The Morgan Library & Museum de Nueva York donde está desde el año 1977.

Si tenéis la oportunidad consultad con el Museo del Mar de Galicia y tratad de ir a una de sus visitas guiadas, son gratuitas, duran sobre 30 minutos y conoceréis un montón de curiosidades sobre el pergamino, desde su descubrimiento, sus diferentes dueños, o sobre su música. No os decepcionará. 

 

Escribir comentario

Comentarios: 0