Calcetíns enlatados: unha homenaxe a nosa industria conserveira

Calcetines enlatados: homenaje a nuestra industria conservera

En SomosOcéano no podemos estarnos quietos: nos encanta innovar y crear productos diferente. Así que pensando, pensando se nos ocurrió que nuestros calcetines podrían llegar empaquetados de una forma nueva y original... ¡enlatados! Y nos dimos cuenta de que tenía todo el sentido porque SomosOcéano basa sus diseños en el mar, las olas, la pesca... y además en Galicia la industria pesquera y conservera es todo un referente, así que no lo podíamos haber tramado mejor. Además también tiene un componente personal muy fuerte, seguid leyendo y os lo explico.

¡Galicia le debe tantísimo al mar! Desde finales del siglo XIX en todo el litoral gallego había salazones que se ocupaban de tratar el pescado traído directamente de las costas del noroeste para comercializarlo por todo el país. Fue a través de la innovación francesa de la conserva en aceite, que muchos de estos salazones optaron por las nuevas posibilidades que esta técnica les ofrecía. La llegada de la burguesía catalana a las costas gallegas para la implantación de las primeras industrias conserveras plagó los pueblos de fábricas con apellido catalán como Massó, que llegó a ser la conservera de pescado más grande de toda Europa, Font, Curbera, Llovet, Goday...

La fuerza motora de la mayor parte de esta industria vino de la mano de obra femenina, desde niñas de doce años, la edad mínima para trabajar, a mujeres mayores porque no había límite para dejar de trabajar, ellas se ocuparon del empaquetado, la soldadura, el aceitado, la carga y descarga de mercancía de los barcos, de introducir manualmente el producto en las latas...

Ellas, las mujeres gallegas, siempre han sido un ejemplo de trabajo, independencia y sacrificio. Y una de estas mujeres fue mi abuela. Ella trabajó más de quince años en una de las industrias auxiliares que nacieron bajo el ala de las conserveras: empresas que desarrollaban las planchas de hojalata, otras que se dedicaban a crear las gráficas, hasta, evidentemente, las fábricas que se dedicaban a producir latas! Pues mi abuela trabajó en una de estas últimas fábricas. 

 


Mi abuela contaba muchas anécdotas sobre el trabajo en la fábrica y sobre sus compañeras, pasó muy buenos momentos allí y también otros duros porque tal y como cuenta mi madre, tenía que hacer las tareas de casa rápida como un rayo, atenderla a ella y salir pitando para ir a trabajar (en aquellos momentos lo de la conciliación era un término que ni se planteaba).

Ella, como tantas mujeres en Galicia, no se quedó de brazos cruzados ante las adversidades y con su trabajo y esfuerzo sacó adelante a su familia junto a mi abuelo. Estoy muy orgullosa de ella por todo lo que consiguió en una época especialmente difícil para el desarrollo profesional y personal de las mujeres.

Recuerdo ir con ella en el autobús o por la calle y reconocer a ex-compañeras y cómo se ponían a hablar de aquellos tiempos o le explicaban cuáles eran las mejoras en la maquinaria o en las condiciones de trabajo.

¡Hasta asistiendo al 50 aniversario de la fiesta de aniversario de esta empresa conocía a gente!

 

Desgraciadamente ella ya no está, ni siquiera ha visto cómo su nieta se mete en esta locura estupenda de SomosOcéano (o sí, porque yo "hablo" mucho con ella) pero me queda toda su fuerza y optimismo para hacer frente a todo lo que se me ponga por delante. Y lo que se pone por delante ahora es este empaquetado tan guay que nos ha quedado para nuestros calcetines.

Tenéis la opción de escoger, por ahora, entre dos modelos: la lata redonda para 1 calcetín y la lata redonda para 2 calcetines. Dentro de poco también tendremos novedades con una lata ovalada, ¡que es una auténtica chulada!, y latas para cuatro calcetines.

Eso sí, por favor, si en un pedido queréis más de una lata indicadnos cómo queréis que vayan enlatados en la sección de Observaciones y no os preocupéis que para que las reconozcáis por debajo en la lata os indicamos qué contiene cada una ;-)

Creemos que los calcetines enlatados pueden ser un regalo muy original y lo mejor de todo es que después podéis utilizar la lata tal cual para tenernos presentes en vuestro escritorio, por ejemplo, o darle un segundo uso (os dejo este enlace de Pinterest en donde tenéis un montón de ideas para reciclarlas y reusarlas)

Fotos: Archivo Crown y Archivo Massó.

En SomosOcéano non podemos estar quietos: encántanos innovar e crear productos diferentes. Así que pensando, pensando ocurriusenos que os nosos calcet´íns poderían chegar empaquetados dunha forma nova e orixinal...¡enlatados! E dímonos conta de que tiña todo o sentido porque SomosOcéano basa os seus deseños no mar, nas ondas, no peixe... e además en Galicia a industria pesqueira e conserveira é todo un referente, así que non podíamos tramalo mellor. Ademáis ten un compoñente personal moi forte, seguide lendo e explícovos  a cuestión.

 

Galicia débelle tantísimo ó mar! Dende finais do século XIX en todo o litoral galego existían salazóns que se ocupaban de tratar o peixe traído directamente dende as costas do noroeste para comercializalo por todo o país. Foi a través da innovación francesa da conserva en aceite, que moitos destos salazóns optaron polas novas posibilidades que esta nova técnica lles ofrecía. A chegada da burguesía catalana ás costas galegas para a implantación das primeiras industrisas conserveiras plagou ás vilas de fábricas con apelidos cataláns como Massó, que chegou a ser a conserveira de peixe máis grande de toda Europa, Font, Curbera, Llovet, Goday...

A forza motora da maior parte desta industria viu da man de obra femenina, dende nenas de doce anos, idade mínima para o traballo, a mulleres maiores porque non había límite para deixar de traballar, elas ocupáronse do empaquetado, da soldadura, do aceitado, da carrexar a mercancía dos barcos, de introducir manualmente o producto nas latas...

Elas, as mulleres galegas, sempre foron un exemplo de traballo, independecia e sacrificio. E unha destas mulleres foi a miña avoa. Ela traballou máis de quince años nunha das industrias auxilares que naceron baixo o manto das conserveiras: empresas que desenvolvían pranchas de estaño, outras que se adicaban a crear ás gráficas, hasta, evidentemente, ás fábricas que se adicaban a producir as latas! Pois a miña avoa traballou nunha destas últimas fábricas.

 

A miña avoa contaba moitas anécdotas sobre o seu traballo na fábrica e sobre as súas compañeiras, pasou moi bos momentos alí e tamén outros duros porque tal e como conta a miña nai, tiña que facer as tarefas da casa rápida como un raio, atendela a ela e sair pitando para ir traballar (en aqueles momentos o da conciliación era un termo que nin se plantexaba).

Ela, como tantas mulleres en Galicia, non se quedou de brazos cruzados ante as adversidades da época e có seu traballo e esforzo sacou adiante a súa familia xunto co meu avó. Estou moi orgullosa dela por todo o que acadou nunha época especialmente complicada para o desenvolvimento profesional e persoal das mulleres. Recordo ir con ela no bus ou pola rúa e recoñecer a ex-compañeiras e cómo se poñían a falar de cales eras as melloras na maquinaria ou nas condicións de traballo. ¡Hasta asistindo ó 50 aniversario da festa de aniversario desta empresa coñecía a xente!

 

Desgraciadamente ela xa non está, nin sequera viu como a súa neta se metía nesta locura estupenda de SomosOcéano (ou sí, porque eu "falo" moito con ela) pero quédame toda a súa forza e optimismo para facer fronte a todo o que me ponga por diante. E o que agora se pon por delante é este empaquetado tan guay que nos quedou tan chulo para os nosos calcetíns.

 

Tendes a opción para escoller, polo de agora, entre dous modelos: la lata redonda para 1 calcetín e a lata redonda para 2 calcetíns. Dentro de pouco tamén teredes como novidades unha lata ovalada, ¡que é unha auténtica chulada!, e latas para catro calcetíns.

Eso sí, por favor, se nun pedido queredes máis dunha lata indicádenos cómo queredes que vaian enlatados na sección de Observacións e non vos preocupedes que para que as recoñezades por debaixo da lata vos indicamos que contén cada unha ;-)

Cremos que os calcetíns enlatados poden ser un agasallo moi orixinal e o mellor de todo é que despois podedes utilizar a lata tal cual para ternos presentes no voso escritorio, por exemplo, ou podedes darlle unha segunda vida (déixovos este enlace de Pinterest en donde tendes un montón de ideas para reciclalas e reusalas).

 

0 comentarios

Por qué amamos las camisetas marineras

Famosos con camisetas de raias / famosos con camisetas de rayas

Repasando os deseños que temos e xa pensando no vindeiro outono-inverno caín na conta de canto me gustan as prendas de raias. Non só porque deseñemos para SomosOcéano unhas camisetas de raias preciosas senón que dinme conta que teño un montón de xerseis e camisas raiadas doutras marcas e deseñadores que son básicas no meu armario. Porque non me digades que as camisetas de raias non son versátiles, prácticas, estilosas: ¿queredes máis argumentos para amar estas prendas tanto coma nós?

 

 

Pero non só en SomosOcéano estamos prendados das camisetas de raias; esta peza é un básico que verdadeiramente non pasa de moda porque como veredes no post que estades a ver, dende principios de século actores, actrices, cantantes e personalidades de todo tipo e de tódolas épocas son fans das camisetas raiadas. Facendo este post estiven a piques de volverme tola porque hai unha cantidade inmensa de material! Así que fixen unha selección para que vexades as múltiples posibilidades que ten esta prenda e vos animedes a añadila tanto ós vosos conxuntos máis arranxados coma para os máis casuais.

Repasamos os nomes por se non recoñecedes a algunha persoaxe (de esquerda a dereita e por filas). Anne Hathaway, actriz e gañadora dun premio Óscar por Os Miserables, Alexa Chung, presentadora e it girl, Anthony Perkins, actor e protagonista de Psicosis, Audrey Hepburn, actriz e o icona do estilo por excelencia, Bob Dylan, cantante e moi o seu pesar Premio Nobel de literatura, Carey Mulligan, actriz, Brigitte Bardot, actriz, Cary Grant, actor e un dos homes máis elegantes nunha pantalla, David Bowie, cantante e ídolo total, Gabrielle Chanel, deseñadora de moda e culpable da moda das camisetas de raias, Debbie Harry, cantante de Blondie, e Elvis Presley, simplemente o rey do rock.

A recentemente oscarizada actriz, Emma Stone, Jackie Kennedy, icona de estilo, Emma Watson, actriz e agora activista tamén (ídola!), Frank Sinatra, cantante, Keanu Reeves, actor (¿pódese sair máis guapo nunha foto? Cando a atopei case caio do desmaio... crush total!), Gael García Bernal, actor, Jenna Lyons, CEO de J.Crew, James Dean, actor, Jean Seberg, actriz e icona total de estilo en À bout de souffle, John Lennon, cantante e compositor, John John Kenney de neno, Jonny Depp, actor.

Kurt Cobain, cantante e máximo expoñente do grunge, Jenna Lyons, CEO e deseñadora de J.Crew, Marlon Brando, actor, Michiel Huisman, actor (o mellor sen barba non o recoñecedes, é Daario Naharis en Game of thrones), Mick Jagger, cando era un pimpín en The Rolling Stones, Wallis Simpson, socialité estadounidense e que case acaba cós alicerces da monarquía inglesa, Miranda Kerr, modelo, Picasso, artista, Robert Downey Jr, actor, Emma Watson, actriz, Robert Reford, un dos actores con máis presenza de tódolos tempos, e Ryan Gosling, actor.

Aquí tedes a nosa selección de camisetas de raias: a Riquiña Mariñeira en 100% algodón, a Riquiña Ouro con algodón e lúrex, a Riquiña clásica con detalle bordado, a camiseta Corazón das Illas Cíes, a camiseta Riquiño en 100% algodón tamén, e a Marcho que teño que marchar ouro. E por suposto as versións para os máis pequenos! En SomosOcéano amamos as camisetas mariñeiras!!!!

0 comentarios

SomosOcéano conquista o deserto de Atacama

somosocéano conquista el desierto de atacama

Pedras vermellas: Miguel explicounos que este lugar ten moito magnetismo, cunha sensación de relax e aislamento especial.
Pedras vermellas: Miguel explicounos que este lugar ten moito magnetismo, cunha sensación de relax e aislamento especial.

As vacacións dan para moito: para descansar, visitar lugares novos, botar unha boa sesta, ler ese libro que tiñas pendente e tamén para facer fotos chulísimas! E se as fotos chulísimas ademáis van cunha camiseta de SomosOcéano xa é a pera!

 

Moitísimas grazas a Miguel e Patricia que tiveron a amabilidade de facerse unhas cantas fotos nada máis e nada menos que no deserto de Atacama en Chile e levaron a camiseta Illas Cíes ata alí. Pero non só fixeron unhas fotazas, mirade ate ó final do post porque hai quen o pasou moi ben facendo sandboard polo deserto.

O resto xa sabedes, se vos levades as vosas prendas SomosOcéano polo mundo encantaríanos recibilas tanto por mail, Instagram ou pomba mensaxeira, coma prefirades. Porque #aclienteladooceanoeamellor

VAL DO ARCO DA VELLA (RAINBOW VALLEY)

 

O Val do Arco da Vella no deserto de Atacama debe o seu bonito nome á gran variedade de tons que foron adquirindo as pedras dependedo da súa oxidación: as cores das montañas van dende os vermellos, os verdes pero tamén brancos e amarelos, e se xuntamos iso cun precioso ceo azul como o da imaxe estamos, certamente, diante dun espectáculo natural no que sobran as palabras.

Este Val está a uns 3000 metros por riba do nivel do mar, así que ainda que vexades ese espectacular ceo, dinnos Miguel e Patricia que facía bastante frío.

 

LAGOA MISCANTI

 

Nesta imaxe tendes ó fondo o cerro e o volcán Miscanti, na metade pode verse a lagoa do mesmo nome e no primeiro plano un "turista" cunha camiseta do máis bonito ;-)

Esta lagoa está uns 4500 metros por riba do nivel de mar e ten unha curiosa forma de corazón vista dende arriba; as súas augas son de cor azul escuro e nela viven moitas especies de paxaros e mamíferos como as vicuñas.

A pesar de que estamos diante dunha lagoa, como dato curioso contareivos que o deserto de Atacama ten o récord de ser o lugar máis árido de todo o planeta.

Máis imaxes chulas que seguro que fan que vos entren unhas ganas incríbles de viaxar ata Chile. Na primeira vemos o noso amigo Miguel en pleno descenso de sandboard polo deserto (por certo, se queredes podedes alugar as táboas alí mesmo). Noutra imaxe vemos a nosa parella protagonista diante dos géyseres de El Tatio, onde polo que nos contan facía unha boa rasca; como dato curioso El Tatio quere dicir en kunza, o idioma da cultura atacameña, "avó que chora". Abaixo na esquerda, un pequeno porto pertiño de Valparaíso cun pelicano como gardián do faro.

Na columna da dereita, outra imaxe do Val do Arco da Vella, da lagoa Miscanti cunha cantas vicuñas pastando pola zona, e finalmente, de novo Miguel e Patricia posando nun dos preciosos miradores do deserto de Atacama.

 

E para finalizar, un pequeno agasallo para todos os que chegáchedes ata ó final da entrada: ¡mirade o seguinte vídeo porque veredes a espectacularidade do deserto de Atacama e o divertido que é practicar sandboard alí!

Las vacaciones dan para mucho: días para descansar, visitar lugares nuevos, echar una buena siesta de esa que te cae babilla, leer este libro que tenías pendiente y también para hacer fotos chulísimas! Y si estas fotos chulísimas además vienen acompañadas de una camiseta de SomosOcéano es ya la pera!

 

Muchísimas gracias a Miguel y Patricia que tuvieron la amabilidad de hacerse unas cuantas fotos nada más y nada menos que en el desierto de Atacama en Chile y se llevaron la camiseta Islas Cíes hasta allí. Pero no sólo hicieron unhas fotazas, mirad hasta el final del  post porque hay quien se lo pasó muy bien practicando sandboard por el desierto. 

El resto ya sabéis, si os lleváis vuestras prendas SomosOcéano por el mundo nos encantaría recibirlas bien por mail, Instagram o paloma mensajera, como prefiráis. Porque #laclienteladeloceanoeslamejor

 

VALLE DEL ARCO IRIS (RAINBOW VALLEY)

 

El Valle del Arco Iris en el desierto de Atacama debe su bonito nombre a la gran variedad de tonos que han ido adquiriendo las piedras dependiendo de su oxidación: los colores de la montaña van desde los rojos, verdes pero también blancos y amarillos, y si juntamos eso con el precioso cielo azul como el de la imagen estamos, ciertamente, delante de un espectáculo natural en donde sobran las palabras. Este Valle está a unos 3000 metros por encima del nivel del mal, así que aunque veáis este espectacular cielo, nos dicen Miguel y Patricia que hacía bastante frío.

 

LAGUNA MISCANTI

 

En esta imagen tenéis al fondo el cerro y el volcán Miscanti, en la mitad puede verse la laguna con el mismo nombre y en el primer plano un "turista" con una camiseta de lo más bonito ;-) Esta laguna está a unos 4500 metros por encima del nivel del mar y tiene una curiosa forma de corazón visto desde arriba; sus aguas son de un color azul oscuro y en ella viven muchas especies de pájaros y mamíferos como las vicuñas. A pesar de que estamos delante de una laguna, como dato curioso os contaré que el desierto de Atacama tiene el récord de ser el lugar más árido de todo el planeta.

 

 

Más imágenes chulas que seguro que hacen que os entren unas ganas increíbles de viajar hasta Chile. En la primera vemos a nuestro amigo Miguel en pleno descenso de sandboard por el desierto (por cierto, si queréis podéis alquilar las tablas allí mismo). En la siguiente imagen vemos a nuestra pareja protagonista delante de los géyseres de El Tatio, donde por lo que nos cuentan ellos hacía una buena rasca. Como dato curioso El Tatio quiere decir en kunza, el idioma de la cultura atacameña, "abuelo que llora". Abajo a la izquierda, un pequeño puerto cerquita del Valparaíso con un pelícano como guardián del faro.

Y para finalizar, un pequeño regalo para todos los que habéis llegado hasta el final de la entrada: ¡mirad el siguiente vídeo porque comprobaréis la espectaculidad del desierto de Atacama y lo divertido que es practicar sandboard allí!

 

0 comentarios

O océano recomenda: lecturas para celebrar o Día do Libro

el océano recomienda: lecturas para celebrar el día del libro

¡Ha llegado uno de mis días favoritos del año! ¡Feliz Día del Libro y feliz Sant Jordi!

Los que me conozcáis sabéis que la lectura es una de mis pasiones. Tengo que confesar que en los últimos meses he leído pocos libros (es lo que tiene empaparse de manuales de SEO, optimización web y demás maravillas 2.0) pero la celebración del Día del Libro me sirve de excusa para hacer un maridaje loco con las camisetas de SomosOcéano con unas cuantas recomendaciones literarias de todo tipo y que charlemos sobre nuestros autores favoritos, temáticas y los libros que nos han marcado. ¿Os animáis?

¿Sabíais que se puede hacer tejido a partir de las ortigas? Pues yo tampoco! Una buena amiga me regaló este libro para que profundizase en las posibilidades de sostenibilidad que ofrecen todos los procesos implicados en la fabricación de una prenda de ropa. Desde la logística, gestión de residuos, las nuevas materias primas, hasta el propio diseño de la prenda para que, por ejemplo, se minimice la merma de tejido, todo está explicado en este libro que bien vale como base para los que estamos comenzando a hacernos un huequito dentro de la moda responsable.

Por supuesto hemos unido esta lectura a una de nuestras prendas de algodón orgánico, la camiseta Cunchas y a una joyita que tengo en casa: un cesto precioso hecho a mano en la Rúa dos Cesteiros de Vigo.

Moda ética para un futuro sostenible. Elena Salcedo. Editorial Gustavo Gili

Este año el Día das Letras Galegas estará dedicado a Carlos Casares y por supuesto tenía que nombrarlo en esta lista. Muy ligado a Vigo, recuerdo perfectamente habérmelo cruzado en un par de ocasiones por la calle. Y todavía conservo este libro (incluso tiene anotaciones que hice en su día), Deus sentado nun sillón azul, que a pesar de haber sido una lectura obligatoria en el instituto, ¡me encantó! Sinceramente no recuerdo ya la trama pero sí que sé que es uno de los pocos libros sobre la posguerra que me han gustado, porque por lo general no es una temática que me atraiga como lectora.

Creo que esta obra marida a la perfección con nuestros calcetines Mimosas y con la camiseta Riquiña Mariñeira, ¿no creéis?

Deus sentado nun sillón azul. Carlos Casares. Editorial Galaxia.

Voy a hacer una confesión: me fascinan los libros y películas que nos hacen pensar sobre futuros apocalípticos y devastadores. ¿Qué haría yo si se acabase el mundo? ¿Cómo nos comportaríamos?

La carretera entra de los primeros en mi lista de libros preferidos pero sé que es una temática que a lo mejor no le llega a todo el mundo. Que no haya una explicación clara a la situación en la que se encuentran los protagonistas, la angustia por su futuro, las descripciones de una Tierra arrasada... creo que lo voy a volver a leer! Rodaron una versión para el cine que está bastante bien, pero sin duda, el libro es magistral. Si os animáis a leerlo, hacédmelo saber.

¿Y qué haría yo si el mundo se va a pique? Pues tengo claro que establecería mi colonia de supervivencia en las Islas Cíes, de ahí que haya elegido esta camiseta para unirla a esta obra maestra de la literatura.

La carretera. Cormac McCarthy. Editorial De Bolsillo

Adoro el estilo de la modelo Caroline de Maigret, por eso cuando supe que participaba en un libro para ofrecer su punto de vista sobre la vida parisina, no me pude resistir.

Acompañado de una selección de fotos inspiradoras, nos encontramos con un particular manual de estilo en el que se ofrecen consejos (con mucha ironía) sobre estilo de vida, cocina, belleza, relaciones personales y moda. Me hace mucha gracia este trocito: -Ir al psicoanalista, -Vender un par de zapatos por E-bay para pagar al psicoanalista , -Preguntarte qué significado lacaniano se establece entre tu complejo de Edipo y el hecho de vender los zapatos para pagar al psicoanalista.

Creo que a Caroline de Maigret le encantaría la camiseta Fermosa porque tiene ese toque que hace especial a una prenda sencilla, como una parisina!

Cómo ser parisina estés donde estés: amor, estilo y malos hábitos. VVAA. Editorial Roca.

Un mechero, un cuchillo, un martillo y algo de cuerda no le hubiesen venido mal a Robinson Crusoe (bueno, también una ca´ña de pescar, pero no tenía ninguna a mano para fotografiarla, y ya puestos también un teléfono vía satélite si estuviese en el siglo XXI).

Este libro lo leí de pequeña y lo devoré, creo que de nuevo se trata de la temática de la que os hablaba antes con La carretera: ¿qué haría yo si me encuentro en una isla desierta (con caníbales de por medio)?

Un clásico de la literatura recomendable para todas las edades y que no pasará nunca de moda, como nuestra camiseta Praias (muy propia para una isla desierta) y calcetines con nécoras (¡de las que vas a acabar harto en la isla!)

Robinson Crusoe. Daniel Defoe. Editorial El País

El mundo secreto de Basilius Hoffman publicada por la editorial gallega Sushi Books, lo tiene todo para enganchar al público juvenil. De pequeños a todos nos fascinaba el género fantástico (recuerdo perfectamente cuando leí La Historia interminable) por eso la saga de Basilius Hoffman conecta muy bien con el público más exigente. Si yo me lo leí en un pispás no me quiero imaginar lo estimulante que puede resultar para cualquier niño o niña que están en esa edad tan estupenda de soñar con los ojos abiertos, ser totalmente permeables a las historias de los libros y ser capaces de viajar en el Argeste.

Nuestras camisetas Riquiño y Riquiña no pueden tener mejor compañía que el mundo fantástico de Peter y su tío Basilius.

El mundo secreto de Basilius Hoffman: el ladrón de sueños. Fernando M. Cimadevila. Sushi Books.

 

¡Chegou un dos meus días preferidos do ano! ¡Feliz Día do libro e feliz Sant Jordi!

Os que me coñezades saberedes que a lectura é unha das miñas pasións. Teño que confesar que nos derradeiros meses lín poucos libros (é o que ten empaparse de manuais de SEO, optimización web e as marabillas 2.0) pero a celebración do Día do Libro sérveme como desculpa para facer unha unión un pouco tola entre as camisetas de SomosOcéano e unhas cantas recomendacións literarias de todo tipo e para que botemos unha parrafada sobre os nosos autores favoritos, temáticas e libros que nos marcaran. ¿Estades animados?

 

 ¿Sabíades que se pode facer texido a partir das ortigas? Pois eu tampouco! Unha boa amiga regaloume este libro para que profundizase nas posibilidades de sostenibilidad que ofrecen todos os procesos implicados na fabricación dunha prenda de roupa. Dende a loxística, a xestión dos residuos, as novas materias primas, ata o propio deseño da prenda para que, por exemplo, se minimice a merma do tecido, todo está explicado neste libro que vale como base para os que estamos tentando facernos un oco dentro da moda responsable. Por suposto unimos a esta lectura a unha das nosas prendas de algodón orgánico, a camiseta Cunchas e a unha xoia que teño en casa: un precioso cesto feito a man na Rúa dos Cesteiros de Vigo.

Moda ética para un futuro sostenible. Elena Salcedo. Editorial Gustavo Gili

 

Este ano o Día das Letras Galegas estará adicado a Carlos Casares e por suposto tiña que poñelo nesta lista. Moi ligado a Vigo, recordo perfectamente cruzarme nun par de ocasión pola rúa con el. E todavía conservo este libro, Deus sentado nun sillón azul, que a pesares de ser unha lectura obligatoria no instituto, encantoume. Sinceramente xa non recordo ben a trama pero si sei que é un dos poucos libros sobre a posguerra que me gustaron, porque polo xeral non é unha temática que me atraia como lectora.

Coido que esta obra pega á perfección cós nosos calcetíns Mimosas e coa camiseta Riquiña Mariñeira, ¿non credes?

Deus sentado nun sillón azul. Carlos Casares. Editorial Galaxia.

 

 

Vou a facer unha confesión: estou fascinada polos libros e películas que nos fan pensar sobre un futuro apocalíptico e devastador. ¿Qué faría eu se se acabase o mundo? ¿Como nos comportaríamos?

La carretera entra directo a un dos primeiros na miña lista de preferidos pero sei que é unha temática que o mellor non lle chega a todo o mundo. Que non haia unha explicación clara á situación na que se atopan os protagonistas, a angustia polo futuro, as descriccións dunha Terra arrasada... creo que o vou volver a ler! ¿E que faría eu se o mundo se fose a pique? Pois teño claro que establecería a miña colonia de supervivencia nas Illas Cíes, por iso escollín este camiseta para unila a esta obra mestra da literatura.

La carretera. Cormac McCarthy. Editorial De Bolsillo

 

Adoro o estilo da modelo Caroline de Maigret, por iso cando souben que ía participar nun libro para ofrecer o seu punto de vista sobre a vida parisina, non me puiden resistir. Acompañado dunha selección de fotos inspiradoras, atopámonos cun particular manual de estilo no que se ofrecen consellos, con moita ironía, sobre estilo de vida, cociña, beleza, relacións persoais e moda. Coido que a Caroline de Maigret encantaríalle a camiseta Fermosa porque ten ese toque que a fai especial sendo unha prenda sinxela, como unha parisina!

Cómo ser parisina estés donde estés: amor, estilo y malos hábitos. VVAA. Editorial Roca.

 

Un chisqueiro, un coitelo, un martelo e algo de corda non lle houbesen vido mal a Robinson Crusoe (bueno, tamén unha cana de pescar, pero e que non tiña ningunha para facerlle a foto, e xa postos tamén un teléfono vía satélite se estivese no século XXI). Este libro lino de pequena e devoreino, creo que de novo trata a temática da que vos falaba antes con La Carretera: ¿qué faría eu se me atopo nunha illa deserta (con caníbales de polo medio)? Un clásico da literatura recomendable para todas as idades e que nunca pasará de moda, como a nosa camiseta Praias e os calcetíns nécoras.

Robinson Crusoe. Daniel Defoe. Editorial El País

 

El mundo secreto de Basilius Hoffman publicado pola editorial galega Sushi Books, o ten todo para enganchar ó público xuvenil. De pequenos a todos nos fascinaba o xénero fantástico (lembro perfectamente cando lín A historia interminable) por iso a saga de Basilius Hoffman conecta moi ben có público máis esixente. Se eu lino nun pispás, non me quero nin imaxinar o estimulante que pode resultar para calquer neno ou nena que están nesa idade tan estupenda de soñar cós ollos abertos, ser totalmente permeables ás historias dos libros e ser capaces de viaxar no Argeste. As nosas camisetas Riquiño e Riquiña para rapaces non poden ter mellor compaña có mundo fantástico de Peter e o seu tío Basilius.

El mundo secreto de Basilius Hoffman: el ladrón de sueños. Fernando M. Cimadevila. Sushi Books.

 

 

 

 

Looks de SomosOcéano para las vacaciones de Semana Santa

LOOKS DE SOMOSOCÉANO PARA AS VACACIÓNS DE SEMANA SANTA

¿Qué os parece si soñamos un poco? Vamos a preparar una fantástica maleta para nuestras vacaciones de Semana Santa y por supuesto, no podrían faltar prendas de SomosOcéano rodeadas de marcas que apoyan la moda sostenible de una u otra manera. ¿Te animas a viajar con nosotros a Tokyo, Nueva York, Hawaii y Saint Tropez?

 

¿Que vos parece se soñamos un pouco? Imos preparar unha fantástica maleta para as nosas vacacións de Semana Santa e por suposto, non poderían faltar as prendas de SomosOcéano rodeadas de marcas que apoian a moda sostible dunha ou outra maneira. ¿Animaste a viaxar con nós a Tokyo, New York, Hawaii e Saint Tropez?

tOKYO

Para visitar a cidade máis futurista do mundo quedaría xenial levar a camiseta das Illas Cíes para presumir de paraíso natural, a modo de contraposición. Unhas boas zapatillas veganas coma as de Veja, calcetíns Mimosas e bolsa de Ecoalf para ir cargado coa cámara de fotos, o dicionario e todos os agasallos para a familia.


HAWAII

Un look c´ómodo, fresquiño e con sorna. A nosa camiseta Cunchas está confeccionada en algodón orgánico, ten moito movemento e resulta perfecta para pasar unha xornada na praia. Os shorts son de HM Conscious e están confeccionados tamén en algodón orgánico e as chanclas son da colección vegana de Toms.


nEW YORK

New York esixe dar unha imaxe cosmopolita e urbana e o noso suadoiro Depende da no cravo. Os pantalóns son de  H&M Conscious e están confeccionados parcialmente en algodón y poliéster reciclados, calcetíns con polbos en cor viño e gafas de sol de Root Sunglasses fabricadas en madeira de ébano.


SAINT TROPEZ

A Costa Azul remítenos a paz, calma pero ó mesmo tempo looks cun toque chic, por iso a camiseta Mariñeira é imprescindible na túa maleta. Os pantalóns azuis son de Zara, da súa colección sostible, Join Life e están confeccionados en Tencel. As sandalias son da casa Castañer, unha das marcas máis importantes en calzado tradicional.


0 comentarios

Google Actívate y SomosOcéano

Google actívate e somosOcéano

¡Qué subidón de semana! Ha sido sin duda una de las semanas más moviditas de mi vida os lo puedo asegurar: muchas alegrías, mensajes de cariño, llamadas de antiguos compañeros de clase, hasta de ex jefes, y muchas lágrimas de ilusión… uf, menudo torbellino de emociones!

 

Como ya supongo que sabréis, y si no ya os lo cuento yo, Google Actívate escogió a SomosOcéano y a mí, como ejemplo de emprendimiento digital gracias a la formación gratuita que ofrecen en su web. Tienen un montón de cursos interesantes si os llama la atención esto de las competencias digitales (yo hice el de Márketing Digital y el de Comercio Electrónico) y organizan muchísimas actividades tanto online como presenciales. De hecho conocí a Rodrigo de Andrés, el diseñador del genial logo de SomosOcéano, en una jornada de emprendimiento y networking organizada por ellos.

 

No sé si a vosotros os ha pasado lo mismo, pero a mí me habían educado de una forma un tanto teledirigida: "estudia, pórtate bien, saca buenas notas, haz una carrera y así encontrarás un trabajo" y fin de la historia. Pero los que estamos en cierta franja de edad nos hemos visto metidos en medio de una serie de cambios sociales, económicos y tecnológicos cruciales que nos han descolocado un poco, por lo menos en mi caso, y muchos de nosotros hemos visto cóomo el emprendimiento ha sido la “solución” para nuestro desarrollo profesional.

 

 

 

 

 

 

Lo digo muchas veces, SomosOcéano me da muchos dolores de cabeza, muchas noches sin dormir y un tic en el ojo izquierdo que no me abandona cuando estoy nerviosa; pero también me está dando muchísimas alegrías y satisfacciones. Una de estas alegrías fue ver a una persona a la que no conocía de nada con una de mis sudaderas puesta (vino a un market a conocerme y a comprarse más prendas: ¡Azucena, nunca olvidaré tu nombre!) y evidentemente, la gran satisfacción ha sido que una empresa tan importante como Google se haya fijado en una tiendita online que vende calcetines con hórreos! ¿No es de locos? ¡De algo tan local al mundo entero!

 

Estoy super orgullosa de ser gallega, de tener una cultura tan particular, adorar mi océano y amar a  la gente que saca adelante esta tierra que a veces nos es tan hostil, por eso me ha encantado aportar mi granito de arena a que el paraíso, las Islas Cíes, y en general Galicia se vean reconocidas.

 

 

 

 

Fue una grabación super intensa, con muchísima gente implicada, con horarios maratonianos pero siempre contando con el apoyo de Fran para calmar mis nervios, de mi madre, que hasta le dio tiempo de preparar una bica deliciosa para todo el equipo, y de mis amigas María y Diana que se embarcaron rumbo a Cíes a las seis de mañana, ¡ya tenemos otra anécdota para nuestros nietos, chicas!

 

No hay palabras suficientes para expresar mi agradecimiento a todo el equipo implicado en este proyectazo: gracias de todo corazón por hacerme sentir tan cómoda, tan querida y valorada.  

 


¡Qué subidón de semana! Foi sen dúbida unha das semanas máis movidas da miña vida asegúrovolo: moitas alegrías, mensajes agarimosos, chamadas de antigos compañeiros de clase, ata ex xefes e moitas bágoas de ilusión… ¡un torrente de emocións!

 

Como xa supoño que saberedes, e se non xa volo conto eu, Google Actívate escolleu a SomosOcéano e a mín como exemplo de emprendemento dixital grazas á formación gratuita que ofrecen na súa web. Teñen un monte de cursos interesantes se vos chama a atención isto das competencias dixitais, eu fixen o de Marketing Dixital e o de Comercio Electrónico, e organizan moitísimas actividades tanto online como presenciais. Por certo, nunha xornada de emprendimento e networking organizada por eles coñecín a Rodrigo de Andrés, o diseñador gráfico que creou o xenial logo de SomosOcéano.

 

 

Non sei se vós pasouvos o mesmo que a mín, pero dame a sensación de que fun educada dun xeito un tanto teledirixido: "estuda, pórtate ben, saca boas notas, fai unha carreira e así atoparás un traballo e listo". Pero os que estamos en certa franxa de idade vímonos metidos no medio dunha serie de cambios sociais, económicos e tecnolóxicos cruciais que non descolocaron un pouco, polo menos no meu caso, e moitos de nós vimos o autoemprego como a saída para o noso desenvolvemento profesional.

 

 

Digoo moitas veces, SomosOcéano dame moitas dores de cabeza, noites sen durmir e un tic no ollo esquerdo que non me deixa cando estou nervosa; pero tamén dame tantísimas alegrías e satisfaccións… veredes unha destas ledicias inmensas foi atoparme cunha persoa que non coñecía de nada cun dos meus suadoiros postos, viu a un market a coñecerme e a mercar máis prendas: ¡Azucena, nunca esquecerei o teu nome!, e evidentemente, a grandísima satisfacción foi que unha empresa tan importante como Google puxese o seu ollo nunha tendiña online que vende calcetíns con hórreos! ¿Non é unha tolería? ¡De algo tan local ó mundo enteiro!

 

 

Estou super orgullosa de ser galega, de posuir unha cultura tan particular, adorar o meu océano e amar á xente que saca adiante esta terra que ás veces nos é tan hostil, por iso estou encantadísima de aportar o meu graniño de area para que o paraíso, as Illas Cíes, e en xeral Galicia, se vexan recoñecidas.

 

 

Foi unha gravación super intensa, con moitísima xente implicada, con horarios de maratón pero sempre contei có apoio de Fran para calmar os meus nervos, da miña nai, que ata lle deu tempo de preparar unha bica deliciosa para todo o equipo, e das miñas amigas María e Diana que embarcaron rumbo a Cíes ás seis da mañá, ¡xa temos outra anécdota para os nosos netos, rapazas!

 

 

Non hai palabras suficientes para expresar o meu agradecemento a todo o equipo implicado neste super proxecto: gracias de todo corazón por facerme sentir tan cómoda, tan querida e valorada.

 

2 comentarios

Nova colección de calcetíns de SomosOcéano

Nueva colección de calcetines de somosocéano

Xa sabemos que a primavera está aquí pero en SomosOcéano somos de pensar iso de que "ata o corenta de maio..."

Por iso lanzamos unha pequena colección de calcetíns especialmente adicados á primavera. Poderedes escoller entre modelos moi rechamantes como os Xoubas (en cor verde turquesa e azul eléctrico), máis clásicos como os simpáticos Polbos (en cor viño, negro e verde oliva) ou plenamente primaverais como os calcetíns adicados ás mimosas, as flores máis controvertidas pero tamén as que douran os campos galegos.

Tamén fixemos unha reposición de modelos que estaban esgotados e engadimos algunha cor máis a modelos tan exitosos como os calcetíns Merda, que agora tamén teredes en gris vigoré, ou o modelo Gaivotas que agora tamén ven nun precioso verde kaki.

 

¡Son todos unha chulada así que o ides ter moi difícil para escoller!

Polbos / pulpos

Todos os nosos calcetíns están confeccionados en 80% algodón peiteado, 17% poliamida e 3% de elastano. Este algodón é suave, resiste os lavados perfectamente e as cores mantéñense no tempo.

mimosas

Os calcetíns de SomosOcéano veñen en dous tamaños: do tamaño 36-40 e do 41-46. Así que non terás problema para escoller o tamaño correcto: seguro que sempre acertarás!

 

xoubas / sardinas

O algodón utilizado para a confección dos calcetíns de SomosOcéano están baixo a certificación Oeko-Tex Standard 100, que indica que non se utilizaron químicos nocivos para a saúde das persoas que os fabrican como para a pel de quen va a usalos.


Ya sabemos que la primavera está aquí pero en SomosOcéano somos de pensar eso de que "hasta el cuarenta de mayo..."

Por eso hemos lanzado una pequeña colección de calcetines especialmente dedicados a la primavera. Podréis escoger entre modelos muy llamativos como los Xoubas, en algodón verde turquesa y azul eléctrico), más clásicos como los simpáticos Pulpos, en color vino, negro y verde oliva, o plenamente primaverales como los calcetines dedicados a las Mimosas, las flores más controvertidas pero también las que doran los campos gallegos.

También  hicimos una reposición de modelos que estaban agotados y añadimos alguna opción más de color en modelos tan exitosos como los Merda, que ahora también los tenéis en gris vigoré, o el modelo Gaviotas que también lo ofrecemos en un precioso y versátil verde kaki.

¡Os lo ponemos muy difícil para escoger porque son todos una chulada!

0 comentarios

Entrevista para o blog Super héroes como tú

Entrevista para el blog superhéroes como tú

Hace unos días, Andrea del blog Super héroes como tú me entrevistó para charlar un rato sobre moda sostenible, algodón y prendas bonitas, en el precioso marco de la playa de la Fontaíña en Coruxo (Vigo). Con esta entrevista, además de ponerme cara, conoceréis un poco más cómo es el trabajo que desarrollo en SomosOcéano. Además si os fijáis veréis que llevo puesta una nueva camiseta, el modelo Fermosa, que formará parte de los nuevos modelos para esta primavera. ¡Espero que os guste el vídeo!

Muchas gracias, Andrea por contar conmigo para tu blog! Fue una mañana super entretenida!

Fai uns días, Andrea do blog Superhéroes como tú entrevistoume para falar un ratiño sobre moda sostible, algodón e prendas bonitas, no precioso paisaxe da praia da Fontaíña en Coruxo (Vigo). Con esta entrevista, ademáis de poñerme cara, coñeceredes un pouco máis cómo é o traballo que desenvolvo en SomosOcéano. Ademáis se vos fixades levo posta unha nova camiseta, o modelo Fermosa, que formará parte dos novos modelos para esta primavera. ¡Espero que vos guste o vídeo!

Moitas grazas, Andrea por contar conmigo para o teu blog. Foi unha mañá super entretida!

1 comentarios

O océano recomenda: catro propostas en Pontevedra

El océano recomienda: catro propuestas en pontevedra

Pontevedra é sempre unha boa idea. Tanto para pasear pola súas rúas peatonais, botar unha ollada polas súas tendas, para ter en conta a súa incesante vida cultural ou simplemente para tomar un aperitivo nalgunha das súas terrazas (se o tempo o permite), a cidade do Lérez non descansa. Así que hoxe gustaríame ofrecervos tres (bueno, mellor catro) plans para gozar desde bonita cidade.

RESTAURANTE ULTRAMAR: Rúa Padre Amoedo Carballo, 3

Este espazo gastronómico, capitaneado polo cociñeiro Pepe Vieira, poderás saborear pratos diferentes e riquísimos, nun ambiente moi agradable e cunha decoración moderna e cálida. Como son unha lambona, cando fun non me deu nin tempo a facerlle unhas boas fotos ós pratos así que as imaxes que vedes collinas do Instagram do restaurante. Lembro que probamos os tacos mexicanos de lacón e grelos, con guacamole e cebola roxa (ummmmm, xa estou a salivar!), tamén lle botamos a man ó sandwich de tetilla e pesto (e que o pesto encántame!) e por suposto todo cun viño albariño ben fresquiño. Ademáis fíxome gracia que mentras esperábamos na barra para poder coller sitio, tomamos un viño e viu acompañado de patatillas (sí, os de Vigo dicimos patatillas, non patacas fritas) con pementón e estaban de rechupete!!! Unha cousa do máis sinxela pero inxeniosa para presentar unhas humildes patacas.

MUSEO DE PONTEVEDRA, Edificio Sexto: Rúa Padre Amoedo Carballo, 3

E xusto en fronte do restaurante Ultramar está o sexto edificio do Museo de Pontevedra. Teño que facer unha confesión: son unha friki dos museos de arqueoloxía, das ruinas e dos restos antigos, así que este museo encántame e vos animo a que o visitedes se ainda non o fixeches!

¿Coñecedes o Tesouro de Caldas? Pois é un tesouro que data do 1.800 a.C. que atoparon por casualidade uns obreiros mentras abrían unha gabía nos anos 40. Aros, cuncas, xerras, peites... todo de ouro! A día de hoxe está considerado a maior acumulación de ouro da Prehistoria Europea, flipante, verdade?

Tamén hai unha peza que me gusta moito por curiosa: é ese anel que vedes nunha das imaxes de arriba. Pois ese anel do século II d.C. foi atopado por un turista nas Illas Cíes! Por certo, a figura que pode verse no anel é un xabarín.

E xa por último non podo pasar por alto a completísima exposición que teñen sobre Castelao: libros, cartelería, ilustracións, pinturas, obxectos persoais... de todo o que queirades para coñecer directamente a figura do político, escritor, pintor, debuxante... vamos que todo o facía ben!

ESTORNIÑOS VOANDO: nos meses de inverno

Chego un pouco tarde con esta recomendación porque os estorniños voan en Pontevedra nos meses de decembro e xaneiro principalmente, pero como gravei este pequeno vídeo fai unhas cantas semanas non quería deixar de ensinalo. Sí, os estorniños son unha molestia polo ruido que fan, pola de porcallada que deixan o seu paso, pero non me digades que non é hipnotizante miralos voar.

 

 

 

 

SÉTIMA FEIRA: os segundos sábados de cada mes

E a cuarta recomendación e que vaiades a Sétima Feira. Este evento ten lugar todas as mañáns dos segundos sábados de cada mes na Praza de Abastos de Pontevedra e alí iredes a atopar un ambientazo! Ademáis de sesión vermú con cousas ricas para comer e beber, música en directo e moita xente guapa, atoparedes os postos de pequenas marcas de artesanía, ilustradores, bisutería, libros ou de algodón bonito como o de  SomosOcéano. Nestes encontros poderedes coñecer directamente o noso traballo e é unha oportunidade estupenda para que nos poñades cara (somos moi riquiños!), probedes a nosas prendas e marchedes cun auto agasallo ou cun detalliño para o Día do Pai que está a punto de chegar.

Así que xa sabedes temos unha cita este vindeiro sábado día 11 de marzo a partir das 11 da mañá. Se vides non deixedes de saudarnos porque encántanos que nos digades "sígovos no Instagram" ou "merquei uns calcetíns para unha prima e quedo e encantada". Porque está máis que claro que #aclienteladooceanoeamellor

RESTAURANTE ULTRAMAR: Calle Padre Amoedo Carballo, 3

Este espacio gastronómico está capitaneado por el cocinero Pepe Vieira y además de saborear platos diferentes y riquísimos, tiene un ambiente muy agradable con una decoración moderna y cálida. Como soy una comilona, cuando fui allí ni me dio tiempo a hacerle unas buenas fotos a los platos que comimos, así que las imágenes que veis las cogí del Instagram del restaurante. Recuerdo que probamos los tacos mejicanos de lacón y grelos, con guacamole y cebolla roja, también le metimos mano a un sandwich de tetilla y pesto y por supuesto todo con un vino albariño bien fresquito. Además me hizo gracia que mientras esperábamos en la barra para poder coger sitio, tomamos un vino que nos lo sirvieron acompañado de patatillas (sí, los de Vigo decimos patatillas, no patatas fritas) con pimentón que estaban de rechupete! Una cosa de lo más sencilla pero ingeniosa para presentar unas modestas patatas.

 

MUSEO DE PONTEVEDRA, Edificio Sexto: Calle Padre Amoedo Carballo, 3

Y justo en frente del restaurante Ultramar está el sexto edificio del Museo de Pontevedra. Tengo que reconocer que soy una friki de los museos de arqueología, de las ruinas y los restos antiguos, así que este museo me encanta y me gustaría que los visitáseis si aún no lo habéis hecho!

¿Conocéis el Tesoro de Caldas? Pues es un tesoro que data del 1.800 a.C. que encontraron por casualidad unos obreros mientras abrían una zanja en los años 40. Aros, cuencos, jarras, peines... y todo de oro! A día de hoy está considerado la mayor acumulación de oro de la Prehistoria europea, flipante, no?

También hay una pieza que me gusta mucho por curiosoa: es ese anillo que véis en las imágenes de arriba. Pues ese anillo del siglo II d.C lo encontró un turista en las Islas Cíes! Por cierto, la figura que se ve en la pieza es un jabalí.

Y ya por último no puedo pasar por alto la completísima exposición que guardan sobre Castelao: libros, cartelería, ilustraciones, pinturas, objetos personales... de todo lo que queráis para conocer directamente la figura del político, escritor, pintor, dibujante... vamos, que todo lo hacía bien!

 

ESTORNINOS VOANDO: en los meses de invierno.

Llego un poco tarde con esta recomendación porque los estorninos surcan el cielo de Pontevedra en los meses de diciembre y enero principalmente, pero como grabé este pequeño vídeo, hace ya unas cuantas semanas, no quería dejar de enseñarlo. Sí, los estorninos son una molestia por el ruido que hacen, por la de porquería que dejan a su paso, pero no me digáis que no son hipnotizantes verlos volar!

 

0 comentarios

Cómo combinar as túas prendas de SomosOcéano

Cómo combinar tus prendas de SomosOcéano

Unha das frases máis repetidas todas as ma´ñ´áns é "¡Non teño nada que poñerme!" E o máis seguro ´´e que teñas o armario cheo de roupa bonita e apetecible. Ás veces temos a cabeza erma de ideas e xa non se nos ocorren combinacións para lucir a nosa roupa, así que pensei en facer un pequeno post inspiracional no que as prendas de SomosOcéano sexan as protagonistas amosándovos algunha forma diferente de combinalas. Unha das máximas da moda sostible é facer prendas duradeiras e versátiles, desta maneira comprobaredes as moitas posibilidades que teñen as pezas de SomosOcéano para que as utilicedes o máis posible e non teñades que invertir noutras novas (reducindo así o impacto medioambiental)

E para darlle un plus de utilidade a esta entrada quixemos completar os conxuntos con pezas e prendas de marcas que dalgunha forma sexan sostibles, veganas, solidarias ou cun compoñente artesanal,  e así de paso coñecemos o traballo de novas novas marcas de moda máis alá das típicas cadeas low cost.

AIRE BOHEMIO: O noso suadoiro Merda non pode estar mellor acompañado que xunto a unha preciosa "chompita" da marca My Little Piura (parte da venda das súas prendas vai destinada a unha ONG), creando unha forma diferente  e orixial de abrigarse. Os collares son de Med Winds (o da serea) e de Li Jewels (peixes e sol).

AIRE URBANO: Neste post comprobaredes que somos uns apaixonados das mesturas, como neste caso un abrigo de corte tradicional como este en cor camel de Med Winds (unha marca que aposta por fabricar o 100% da súa producción en fábricas de proximidade), co noso suadoiro Depende. Completan o look uns dos nosos calcetíns más simpáticos, os Chimpíns en cor verde, cunha mochila de Ecoalf (feita con botellas de plástico reciclado) e unhas preciosas zapatillas da marca francesa Veja (da súa colección vegana).

AIRE CREATIVO: Cando vin esta falda pantalón de MyFaldas (unha marca de moda sostible especializada en faldas) pensei que quedaría perfecta coa camiseta Marcho que teño que marchar en cor gris porque unía unha prenda moi femenina con outra de aire unisex como é a nosa camiseta. Para redondear o look, un orixinal bolso redondo de Musa Bamba, con zapatos de dous tonos de Ray Musgo (marca de zapatos ecolóxicos) e precioso precioooooso anel de Urban Fawn (marca de xoiería ecofriendly).

AIRE SEXY: A verdade é que vendo o look que montei creo que teño unha visión moi particular do que é sexy! :-) Eu aposto por un sexy moi sutil e con certo aire deportivo por iso un pantalón básico negro de Stella McCartney (deseñadora comprometida có medio ambiente) coa nosa camiseta máis "luxosa", a Riquiña en ouro é unha combinación acertadísima se ademáis lle engadimos un suxeitador suxerente como o de Reset Priority (sí, tamén hai lencería sostible) que apenas asome polo teu ombreiro. Rematamos o conxunto cunhas mules atrevidas de Stella McCartney e pulseira preciosa preciosaaa de Urban Fawn (creo que estou namorada desta marca!)

AIRE MAR: Para eles os conxuntos mariñeiros resultan sempre moi estilosos. Podes probar a combinar a túa camiseta Praias cunha bomber básica como a de Med Winds, e detalles máis especiais como un gorro colorido tecido a man, ou a bolsa de tela de Esturirafi cunha potente mensaxe para levar todas as túas cousas (entre os rapaces últimamente vexo moitas bolsas de tela, cousa que é toda unha ledicia). Para chegar a un conxunto de sobresaínte, os calcetíns Nécoras de SomosOcéano e as zapatillas veganas de Veja como combinación gañadora.

AIRE NAÏF: ¿Existe unha prenda máis polivalente cunha camiseta mariñeira? ¡As posibilidades son infinitas! Pero para darvos unha idea diferente podedes probar a nosa, xa clásica, camiseta Riquiña cunha falda con persoalidade, como esta de Med Winds. Un bolso especial como este modelo en cor burdeos creado por Miolos Design máis uns pendentes con forma de cerviños daranche un toque femenino e naïf para utilizar durante calquer estación do ano.

2 comentarios

Cómo son los tejidos de SomosOcéano

Cómo son os tecidos de SomosOcéano

-¡Pero esto tenéis que contarlo!

Esto es lo que nos suelen responder cuando explicamos a la gente cómo es el proceso de creación de los tejidos de SomosOcéano. Porque nuestros tejidos son originales y están confeccionados exclusivamente para nosotros! ¿A que no lo sabíais? Pues hoy en este post hoy os vamos a contar cómo es este proceso.

 

Ver´´eis, todo comienza con una idea, con una inspiración, una tendencia... Estas ideas suelo plasmarlas en una libreta en las que hago una especie de muro de inspiración (mood board, para los más cool!) en donde tengo recortes de revistas, imágenes inspiradoras, colores que me gustan... y ahí pensamos en el tejido y la prenda que queremos crear. En la imagen os pongo la página que originó el tejido negro y dorado de las camisetas Riquiña Oro y Marchar Oro.

En esta ocasión buscábamos un tejido con cierto aire invernal, con brillo y que resultase una prenda polivalente tanto para el día como para, llegados el caso, la noche. Una vez que decidimos que necesitaríamos un tejido de algodón negro combinado con rayas doradas de lurex dorado, lo encargamos a nuestra fábrica explicando sus características técnicas y comenzamos a trabajar en él. Es decir, nuestro tejido se confeccionó en exclusiva para nosotros! No vas a encontrar una camiseta con unas rayas iguales!

Otra herramienta básica además de las libretas de inspiración, son los catálogos de hilos como el ejemplo que véis a la izquierda. En este amplísimo catálogo, del que sólo os muestro una hoja pero os chivo que hay un mooooontón de opciones entre hilos de color sólido, metalizados, mezclas, orgánicos... las posibilidades son mareantes e infinitas. Con estos hilos escogemos exactamente el color que buscamos tanto de los tejidos como para los bordados.

Justo os muestro esta página del muestrario de hilos porque las próximas prendas de SomosOcéano van a tener mucho que ver con estos tonos azules y verdes tan apetecibles! ;-)


Me gusta enseñaros cómo es el proceso de creación de nuestras prendas para que comprobéis que todo, todo, todo el proceso es 100% nuestro, es decir, no os creáis que compramos prendas lisas sin estampar ni bordar y luego le ponemos una etiqueta y punto: ¡no! Se trata de un proceso de varios meses de trabajo que abarca desde la idea inicial, el desarrollo del tejido pasando por el patronaje y visto bueno a los muestrarios finales para la fabricación. ¡Un trabajo muy duro pero apasionante! En la imagen de arriba os muestro cómo fue el proceso de concepción de la sudadera Merda: una prenda en el color de moda, el rosa cuarzo, con un mensaje claro y contundente!

Os he comentado alguna que otra vez por RRSS que visitar las empresas que crean nuestras pequeñas colecciones es una maravilla (ahí tenéis una imagen con una de las máquinas: a qué parece sacada de una peli de ciencia ficción?)

Pues bien, otra de las opciones que tenemos cuando creamos nuestras prendas es la de utilizar muestrarios que ya existen porque la fábrica los ha confeccionado con anterioridad. En las fábricas suelen tener una zona repleta de "banderas", que es cómo se llaman estas muestras de tejidos en donde se ven las distintas opciones que la fábrica puede ofrecernos. Hay mezclas de algodón con lana, algodón con modal, sedas, poliester :-(

Por ahora en SomosOcéano no hemos escogido estas opciones pero una de las muestras de tejido de la imagen de la derecha tiene serias papeletas para formar parte de nuestra nueva colección: ¡estad atentos!


0 comentarios

SomosOcéano para niños

SomosOcéano para nenos

Cada vez que lanzamos un novo producto tede claro que é froito dos vosos comentarios e ideas. E un dos comentarios máis repetidos dende as primeiras semanas de vida de SomosOcéano foi, "¿e por qué non facedes camisetas para nenos?" Pois de novo os vosos desexos vense cumplidos có noso primeiro modelo adicado ás nenas, ¡as maiores riquiñas que hai!

E xa vos podemos adiantar que a acollida foi tan boa e tan c´´alida que nunhas semanas aumentaremos os modelos para elas e por suposto, os riquiños tamén terán a súa propia camiseta (van a estar taaaan guapos!) Seguide atentos ás nosas redes sociais para estar ó tanto de tódalas novidades ;-)

Aquí tedes parte da sesión de fotos que fixemos có fotógrafo Pablo Nunes e no que participaron as pequerrechas A. e M. acompañadas de Eva: ¡estades e sodes guapísimas! ¡as nosas Riquiñas para nenas quédanvos perfectas!

As camisetas Riquiña para nenas son ideais para ese agasallo de Reis especial: para unha nai e a súa filla, para presumir de afillada, para compartir entre avoa e neta, para a filla da túa mellor amiga... ¿seguro que non tés unha riquiña preto?



Cada vez que lanzamos un nuevo producto tened claro que es fruto de vuestros comentarios e ideas. Y uno de los comentarios más repetidos dende las primeras semanas de vida de SomosOcéano fue, "¿y por qué no hacéis camisetas para niños?" Pues de nuevo vuestros deseos se ven cumplidos con nuestro primer modelo dedicado a las niñas, ¡las mayores riquiñas que hay!

Y ya os podemos adelantar que la acogida ha sido tan buena y cálida que en unas semanas aumentaremos los modelos para ellas y por supuesto, los riquiños también tendrán su propia camiseta (¡van a estar taaaaan guapos!) Seguid atentos a nuestras redes sociales para estar al tanto de todas las novedades ;-)

Aquí tenéis parte de la sesión de fotos que hicimos con el fotógrafo Pablo Nunes y en el que participaron las pequeñas A. y M. acompañadas de Eva: ¡estáis y sois guapísimas! ¡nuestras riquiñas os quedan perfectas!

La camiseta Riquiña para niña es ideal para ese regalo de Reyes especial: para una madre y una hija, para presumir de ahijada, para compartir entre abuela y nieta, para la hija de tu mejor amiga... ¿seguro que no tienes una riquiña cerca?

0 comentarios

Las camisetas Riquiñas se ponen invernales

las camisetas riquiñas se ponen invernales

Las calles se tiñen de hojas amarillas y burdeos, el chocolate caliente se convierte en tu aliado para calentarte las manos y el sol huye antes por el horizonte. El otoño marca su lento compás y nos apetecen prendas para abrigarnos y sentirnos en consonancia con la estaci´ón más melancólica del año. Por eso en SomosOcéano pensamos que teníamos que darle una vuelta de tuerca a una de nuestras prendas más destacadas: la camiseta Riquiña. Hemos creado una opción en algodón negro combinada con rayas doradas en lúrex: es super gustosa y su bordado en color oro la hará perfecta incluso para tus looks de fiesta esta Navidad! La hemos bautizado como "Riquiña Ouro".

Pero ya que nos poníamos a crear prendas con un toque brillante aprovechamos y confeccionamos "Marcho que teño que marchar", nuestra camiseta con más actitud!

Ambas prendas están disponibles desde la talla XS a la L y las puedes encontrar aquí y aquí.

Y para celebrar la llegada de estas nuevas prendas a nuestra colección nos fuimos, para hacer una pequeña sesión de fotos, hasta el jardín y el claustro de la Catedral de Tui porque si en cualquier época del año sus rincones lucen preciosos, en otoño son una auténtica maravilla. Estas fotos a cargo de Chico Bugarín con Julia y Susi como protagonistas respiran un ambiente otoñal perfecto: gracias chicos!



Un regalo desde las Maldivas

UN agasallo dende as maldivas

-Brr, brr, brrrrrrrr (mensajes de whatsapp)

-¡Estoy flipando! - esta es mi contestación, con los ojos como platos viendo las impagables fotos que Felipe me está enviando desde las Maldivas con una de las camisetas de SomosOcéano puesta.

 

Han pasado muy pocos meses desde que SomosOcéano viese la luz y no puedo estar más que agradecida por todo el apoyo de la gente que me rodea. Me perdonan mis malos humores (no sabéis la de quebraderos de cabeza que es esto de emprender), me dan muchos consejos, me ponen en contacto con gente que me puede echar una mano, me avisan de eventos, o me envían fotos tan espectaculares como las que os enseño en el post de hoy, y yo les correspondo embarcándolos en mil "fregaos" como pidiéndoles que se pongan camisetas para ir a eventos en plan marketing de guerrilla, o que se vengan a hacer fotos en pleno agosto con todo el calorazo, o que se cojan un barco a las tantas de la mañana para hacer más fotos...

 

Gracias, gracias y mil gracias a todos. SomosOcéano no puede tener mejor nombre porque está claro que es muy "somos".

 

Por cierto, Felipe muchísima suerte en tus nuevas aventuras, estoy segura de que allá donde vas con tu sonrisa y tu maravillosa actitud sobre la vida, vas a triunfar.

-Brr, brr, brrrrrr (mensaxe de whastapp)

-¡Estou flipando! - esta é a miña contestación, cos ollos como pratos vendo as impagables fotos que Felipe estame a enviar dende as Maldivas cunha das camisetas de SomosOcéano posta.

 

 

Pasaron moi poucos meses dende que SomosOcéano vise a luz e non podo estar máis que agradecida por todo o apoio da xente que me rodea. Perdóanme os meus malos fumes (non sabedes a de quebradeiros de cabeza que é isto de emprender), danme moitos consellos, póñenme en contacto con xente que me pode botar unha man, avísanme de eventos, ou envíanme fotos tan espectaculares como as que vos mostro hoxe, e eu lles correspondo meténdoos en mil historietas como pedíndolles que se poñan camisetas para asistir a eventos, en plan márketing de guerrilla, ou que se veñan a facer fotos en pleno agosto con toda a solaina, ou que se collan un barco ás tantas da mañán para facer máis fotos...

 

Grazas, grazas e mil grazas a todos. SomosOcéano non pode ter mellor nome porque está claro que é moi "somos".

 

Por certo, Felipe moitísima sorte nas túas novas aventuras, estou segura de que alá donde vas, co teu sorriso e a túa marabillosa actitude sobre a vida vas trunfar.

El océano recomienda: tres ideas en Oporto

o océano recomenda: tres ideas en oporto

OS BARCOS DE NANÁ: Rúa dos Bacalhoeiros 130-131, 4050-492 Porto

Seguro que uno de tus paseos por Oporto es por la ribera del río Duero. Disfrutarás de las preciosas vistas y los bares de la zona, pero si además quieres conocer a una persona que tiene el privilegio de tener en su "oficina" una de las mejores vistas de la ciudad, tienes que visitar al señor José Fernando Marques, más conocido como Naná.

Este artesano lleva más de 30 años trabajando a mano la madera para crear barcos decorativos totalmente artesanales. Acércate a hablar con él, es un gran conversador y seguro que te explica el proceso de montaje de sus complicadas piezas, y te enseña su pequeña galería de creaciones. Además todas están a la venta y es un precioso recuerdo que llevarte de Oporto.


LOJA DAS CONSERVAS: Rua de Mouzinho da Silveira 240, Porto

Esta tienda es una iniciativa promovida por la Asociación Nacional de Conservas de Pescado de Portugal para poner a la venta conservas de todo el país en unos preciosos y cuidados establecimientos. Sardinas con tomate, paté de caballa, paté de atún picante, huevas de merluza, sardinas en escabeche... la selección es amplísima! Mi preferida, sin dudarlo, el paté de sardina: ¡está que te mueres de rico! Puedes comprar las latas de forma individual o seleccionar un surtido y te lo empaquetarán en una caja, perfecta para hacer un regalo a los gourmets de la casa.


RESTAURANTE PAPAVINHOS:  Rua de Monchique 23, 4440-452 Porto

Yo creo que con las dos fotos de abajo ya os he tenido que convencer. Si hay que ponerle una pega a este restaurante es que no está en el centro de Oporto, sino que está un poco retirado (poco, tampoco os creáis, se puede ir andando perfectamente). El arroz de marisco, en la imagen, es sencillamente espectacular: sabroso, abundante y cocinado con mucho mimo. Pero a mí realmente se me caen los ojos ante el bacalao de la casa: preparado a la forma clásica, con pan de maíz (broa), patatas redonditas con piel (burro) y con grelos. Este plato te hace querer pedir la nacionalidad portuguesa, no os digo más. Dos secretillos: dejad sitio para el postre porque también son excelentes e id con reserva porque es pequeñito y se llena de gente rápido.

 


0 comentarios

El océano recomienda: Castillo de Aldán, el bosque encantado

el océano recomienda: el bosque encantado de aldán

 

Inauguramos nueva sección en el blog de SomosOcéano. Me gustaría dedicar unas líneas a esos lugares que nos gustan, que nos inspiran y que queremos compartir con todos vosotros: la llamaremos "El océano recomienda"

Este lugar sobre el que escribo hoy fue un descubrimiento casual. Veréis, íbamos derechitos al puerto de Aldán a comer y como era pronto, nuestra amiga María nos sugirió parar en este escondido lugar.

Se llama Castillo de Aldán o Bosque encantado y creo que este segundo nombre no le podría quedar mejor.

Atravesando un pequeño camino plagado de robles, eucaliptos y helechos se llega hasta un pequeño claro en donde destaca la fachada de este abandonado castillo. Al parecer la construcción pertenecía a los Condes de Canalejas y además del castillo tenía una enorme finca en donde hasta se practicaba la caza. Debido a la construcción de una carretera justo por la mitad de la finca, los terrenos quedaron divididos y hace tan sólo unos años que sus dueños cedieron las tierras al Concello de Cangas.

El musgo, las plantas enredaderas y las hiedras se cuelan por las almenas y los vanos del castillo creando una atm´ósfera de leyenda, ideal para pasear un rato imaginando dragones, princesas cautivas y justas encarnizadas (bueno, tampoco tanto que la construcción es moderna!!)

Además justo al lado de esta construcción se halla un viejo, aunque orgulloso, acueducto realizado en mampostería llamado Arco de la Condesa o Arco de los Moros.





 

 

Y que no se me pase recomendaros un lugar espectacular para comer en Aldán: restaurante O Con de Aldán. Ya no sólo por su espectacular terraza al pie de la ría o por la magnífica restauración de esta antigua casa de pescadores... su carta esconde los tesoros más sabrosos de la gastronomía gallega: pulpo á feira, pimientos, zamburiñas, navajas... todo excepcionalmente fresco y bien preparado.

Inauguramos unha nova sección no blog de SomosOcéano. Gustaríame adicarlle unhas liñas a eses lugares que nos gustan, que inspírannos e que queremos compartir con todos vós: chamarémola "O océano recomenda".

Este lugar sobre o que escribo hoxe foi todo un descubrimiento casual. Íamos comer dereitiños ó porto de Aldán pero como era moi cedo, a nosa amiga María suxeriunos parar neste agochado lugar.

Chámase Castelo de Aldán ou Bosque encantado e creo que este segundo nome non lle podía quedar mellor. Atravesando un pequeño camiño cheo de carballos, eucaliptos e fentos chégase ata un pequeno claro onde destaca a fachada deste abandoado castelo. Ó parecer a construción pertencía ´ós Condes de Canalejas e ademáis tiña unha finca enorme onde practicábase a caza. Por mor da construcción dunha estrada xusto pola metade do terreo, a finca ficou dividida e fai tan só uns anos cós donos cederon as terras ó Concello de Cangas.

O mofo, as prantas gabeando, as hedras colándose polas almeas e os vanos do castelo crean unha atmosfera de lenda, ideal para pasear un rato imaxinando dragóns, princesas cautivas e xustas sanguentas (bueno, non tanto que a construcción é moderna!!!)

Además xusto ó lado desta construción atópase un vello, ainda que orgulloso, acueducto realizado en mampostería chamado Arco da Condesa ou Arco dos Mouros.

E que non se me pase recomendarvos un lugar espectacular para comer en Aldán: restaurante O Con de Aldán. Xa non pola súa preciosa terraza ó pé da ría ou pola gran restauración desta antiga casa de mariñeiros... na súa carta agóchanse os tesouros máis saborosos da gastronomía galega: pulpo á feira, pementos, zamburiñas, navallas... todo extraordinariamente fresco e ben preparado.

0 comentarios

SomosOcéano en Sétima Feira

Somosocéano en sétima feira

Entre puestos de frutas y verduras, pescaderos que limpian rapantes a la velocidad del rayo y coloridos puestos de flores frescas se organiza el mercadillo Sétima Feira dentro del Mercado de Abastos de Pontevedra. Un espacio lleno de sonidos y olores que nos conectan con una realidad en donde no hay pasillos con miles de referencias estandarizadas o donde hasta la música que suena está pensada para que consumas y vuelvas a consumir. El ritmo en las plazas de abastos está marcado por el olor de las mandarinas, por el frescor de las merluzas y la fragancia de las queserías.

¡Así que montar nuestro puesto entre estas maravillas fue todo un placer! Y además, un orgullo compartir experiencia junto a ilustradores, diseñadores, librerías y artesanos con tanta creatividad y productos diferentes.

Muchísimas gracias a las chicas de la organización de Sétima Feira: Andrea, Cris y Bea, sois unos soles! ¡Mil gracias por todas las facilidades! Y como siempre muchísimas gracias a todos los que os pasásteis a ver nuestras prendas y ya nos conocíais, a los que nos descubristeis y a los que simplemente os parásteis a charlar un rato.

Está claro que #laclienteladeloceanoeslamejor !!!

Y si a esto que os cuento, además le sumais la actuación de Rodrigo Valiente más un pulpito con vermú, ¿no me negaréis que es no es un planazo de sábado por la mañana?


Como os explicaba estábamos rodeados de creadores super imaginativos y con un talento increíble. Así que me gustaría recomendaros a dos de ellos. En primer lugar a nuestra "vecina" de puesto, Lara Torres que desde Rianxo nos enseñó sus ilustraciones que aplica a un montón de productos, desde delicadas pulseras hasta chapas, bolsos y cerámica. Tuvo el detallazo de regalarnos un chapa personalizada de SomosOcéano ya que si queréis podéis realizar vuestros propios diseños y ella se encarga de convertirlo en chapa. Mirad, mirad a continuación! (Mil perdones, está grabado en vertical...)

Finalmente me encantaría que conociéseis el trabajo de Susana en My Little Piura. Resulta que conocía a Susana de vista, de coincidir entre pesas y coreografías de Body Combat en el gimnasio y nos hemos dado cuenta que nos unen un montón de cosas!!! Pues My Little Piura es un proyecto solidario en donde parte de las ventas de los coloridos cojines, bolsos y accesorios repercuten en Perú que es de donde vienen las telas de las piezas.


Vuestros deseos son órdenes: ¡ahora con envíos express!

VUESTROS DESEOS SON ÓRDENES: ¡AHORA CON ENVÍOS EXPRESS!

Os hemos escuchado y aquí está lo que tanto nos habéis pedido: ¡envíos express en 24hs!

 

Habitualmente los gastos de envío de SomosOcéano son muy económicos, de tan sólo 3,5€. Utilizamos un servicio especial de Correos que os entrega vuestros pedidos en 72hs*.

 

Pero para los que no os podéis aguantar las ganas de estrenar nuestras prendas hemos organizado un servicio especial de entrega con Correos Express 24hs*.

 

Por tan sólo 7€ más, el envío se convertirá en envío rápido. Esto es lo que tenéis que hacer: cuando estéis encargando vuestro pedido automáticamente se sumarán los habituales 3,5 € de gastos de envío (si vuestro pedido no llega a los 40€) pero si también añadís a la cesta de la compra el artículo "Envío Express España" de otros 7€, tu pedido saldrá pitando de nuestro almacén. Es decir, por 7 € de gastos de envío tu pedido será urgente. Tened en cuenta que si hacéis el pedido en sábado o domingo, no saldrá hasta el lunes y que tampoco se hacen entregas los sábados.

 

(*s´ólo va´lido para envíos a la Península, para envíos para las Islas Canarias, Baleares, Ceuta y Melilla).


Un paseo por Tui

Un paseo por tui

Fai uns días pasamos a tarde facendo fotos pola ribeira do río Miño en Tui e no monte Aloia. A cidade, dormida pola sesta, preparábase para celebrar uns días despois o tradicional Descenso Popular e o Descenso Internacional do Miño. Mentras un grupo de rapaces adestraba nas augas do tranquilo Miño, algunhas parellas camiñaban sosegadamente polos paseos, ou outros daban unha volta có can entre o fresco monte, nós tentábamos facer unhas bonitas fotos para SomosOcéano. Creo que o acadamos, non credes?

Chico Bugarín foi o fotógrafo nesta ocasión, apaixonado pola fermosura da súa vila, captou a beleza do pai Miño e por suposto, a orixinalidade das nosas camisetas. Pola súa banda, Felipe da Silva, o noso modelo nesta ocasión, aguantou estoicamente os rigores do sol de agosto con toda a profesionalidade. Moitísimas grazas pola vosa colaboración!




Hace unos días pasamos la tarde haciendo fotos por la ribera del río Miño a su paso por Tui y en el Monte Aloia. La ciudad, dormida por la siesta, se preparaba para celebrar unos días después el tradicional Descenso Popular y el Descenso Internacional del Miño. Mientras un grupo de chicos se entrenaba en las tranquilas aguas del río, algunas parejas caminaban sosegadamente por el paseo, y otros daban una vuelta con el perro entre el frescor del monte, nosotros intentábamos hacer unas bonitas fotos para SomosOcéano. Creo que lo conseguimos, ¿no?

Chico Bugarín fue el fotógrafo en esta ocasión, apasionado por la hermosura de su pueblo, captó la belleza del "pai Miño" y por supuesto, la originalidad de nuestras camisetas. Por su parte, Felipe da Silva, nuestro modelo esta vez, aguantó estoicamente los rigores del sol de agosto con toda la profesionalidad. Muchísimas gracias por vuestra colaboración.

0 comentarios

Fotos en las Islas Cíes: Siccae

Siccae: islas cíes, agosto 2016

Como os contaba la semana pasada, en un rato libre en nuestra visita a las Islas Cíes para observar las estrellas, aprovechamos para  hacer una mini sesión de fotos y un pequeño vídeo con nuestras prendas. La gente debió pensar: ¿y esta loca armada con una percha colgando camisetas de los árboles? :-) En fin, espero que os guste!

Por cierto, hemos titulado esta sesión como "Siccae", el nombre que se le daba a las Islas Cíes en la antigüedad y significa "áridas".

 

 

Como vos contaba a semana pasada, nun rato libre na nosa visita ás Illas Cíes para observar as estrelas, aproveitamos para facer unha mini sesión de fotos e un pequeno vídeo coas nosas prendas. A xente debeu pensar: ¿e esta tola armada cunha percha pendurando camisetas das árbores? En fin, espero que vos guste!

Por certo, titulamos esta sesión como "Siccae", o nome que se lle daban ás Illas Cíes na antigüidade e que significa "áridas".




Observación astronómica en las Islas Cíes

Pedra da Campá
Pedra da Campá

Hace justo una semana que disfrutamos de una experiencia totalmente recomendable: una observación astronómica en las Islas Cíes patrocinada por la Fundación Starlight y organizada por Piratas de Nabia. El plan no podía pintar mejor, aprender sobre las estrellas en un entorno tan mágico como el cielo de nuestras islas.

Embarcamos en el puerto de Vigo a las 18.30 del pasado sábado para comenzar nuestra pequeña aventura. Tras un rato libre en la isla (rato que yo aproveché para hacer una mini sesión de fotos que ya os enseñaré) comenzó la actividad con una breve ruta guiada por la isla, bajo el aún abrasador calor que suele hacer allí, hasta llegar a Pedra da Campá, donde dos monitores de la Fundación Starlight nos esperaban.


"Apagar las luces para encender las estrellas". Bajo esta premisa la Fundación Starlight quiere defender el derecho a observar las estrellas y apostar por el cielo nocturno libre de luces innecesarias. Nos explicaron la importancia que tiene la contaminación lumínica (a partir de ahora me fijaré en que las farolas de las calles alumbren hacia el suelo y no hacia el cielo!) y lo poco conscientes que somos de lo perjudicial que es este tipo de contaminación silenciosa para algunas especies de flora y fauna, ya que el exceso de luz artificial influye en sus ciclos vitales.

Uno de los propósitos de esta organización es la acreditación de puntos estratégicos a lo largo de todo el país que son idóneos para la observación de estrellas: por supuesto nuestras queridas islas están acreditadas como un destino turístico Starlight por sus excelentes condiciones de cielo y protección del espacio natural.


Poco a poco el sol se fue poniendo y acompañados por los sonidos agudos de las gaviotas, comenzó la observación. Nuestros ojos se hacían a la nueva luz de la noche mientras nos enseñaban a diferenciar un satélite de un avión, o por qué se produce el efecto del rayo verde al atardecer (una curiosidad: El rayo verde es también una novela de Julio Verne... ¿se habría inspirado el famoso escritor en el precioso atardecer vigués para escribirlo?).

Venus, Júpiter, Mercurio y también la Estación Espacial Internacional! No nos quedamos sin ver nada! Aprendimos más sobre la Estrella Polar, sobre la Osa Mayor y nos hablaron de mitología para relacionar los nombres de las constelaciones con sus formas. Y poco a poco, majestuosamente, la Vía Láctea se dejó admirar con total nitidez: una auténtico espectáculo en el que no solemos reparar.


¿Y ahora me preguntaréis por qué no hay fotos de las estrellas? Pues porque dediqué todo mi tiempo a atender y aprender mucho... bueno, y porque las fotos nocturnas salen fatal sin un buen equipo :-) Así que os dejo con la intriga de saber cómo luce de extraordinario el cielo de las Islas Cíes de noche y os animo a que si tenéis la oportunidad no dejéis de participar en una actividad tan enriquecedora como esta. Y recordad lo que decía Van Gogh, "Cuando siento una necesidad de religión, salgo de noche para pintar las estrellas". 

0 comentarios

La imagen de SomosOcéano

        Una tarde calurosa, amigos dispuestos a echar una mano y el talento de la fotógrafa Gore Vázquez.

Así creamos la primera sesión de fotos con SomosOcéano: imágenes positivas y optimistas enmarcadas en los preciosos paisajes que envuelven O Puntal en A Guarda.

En este lugar encontramos al furioso Océano Atlántico y al río Miño unidos, miestras nosotros, abrigados del insistente sol a la sombra del pinar y rodeados de arenales en donde los niños juegan a construir casi indestructibles presas de arena, dimos forma a las primeras imágenes que son la presentación de SomosOcéano.

 

Si queréis conocer más trabajos de Gore Vázquez aquí tenéis su web:

www.gorevazquez.com


Unha tarde de calor, amigos dispostos a botar unha man e o talento disparando da fotógrafa Gore Vázquez.

Así creamos a primeira sesión de fotos con SomosOcéano: imaxes positivas e optimistas no marco das preciosas paisaxes que envolven O Puntal en A Guarda.

Neste lugar atopamos ó furioso Océano Atlántico e o río Miño xuntos, mentras nós, arroupados polo teimudo sol baixo a sombra dos piñeiros e rodeados de areais donde os nenos xogan a construir presas de area, demos forma ás primeiras imaxes que son xa a presentación oficial de SomosOcéano.

 

Se queredes coñecer máis traballos de Gore Vázquez , aquí tendes a súa web www.gorevazquez.com

 

0 comentarios

Las cosas buenas llevan su tiempo

Ya han pasado unas semanas desde que lanzase la noticia de la llegada de SomosOcéano.

Como las dunas de nuestras playas, los anchos troncos de los robles o la altura de nuestros pinos... las cosas buenas llevan su tiempo.

Porque hacer una colección de camisetas y sudaderas tan chulas como las de SomosOcéano lleva su tiempo: por ejemplo, escoger los mejores algodones y además que estos sean orgánicos y respetuosos con el medio ambiente, que las etiquetas no rasquen (las de SomosOcéano no vas a querer cortárlas) o que el empaquetado en donde las vamos a enviar sea el más adecuado y también el más especial.

Así que seguimos con los preparativos para que la primera colección de SomosOcéano sea un éxito en vuestro armario. Pero ya falta muy poco...

 


0 comentarios

SomosOcéano

¡Hola a todos!

 

Pero qué nervios y qué emoción, por fin ha llegado el día en el que doy a conocer el proyecto en el que he estado enredando estos últimos meses: SomosOcéano.

 

Tras muchos días en el ordenador pensando y repensando cuáles son mis aptitudes, mis puntos fuertes y también analizando lo que me hace feliz... surgió SomosOcéano, una marca de ropa casual que toma como base los referentes marineros, del norte y gallegos que llevo tan a gala.

 

Aunque aún quedan unas semanas para que la producción llegue finalmente a mis manos quiero utilizar este blog y las redes sociales para ir mostrándoos todo lo que estoy preparando, así también me váis contando vuestras ideas y sugerencias porque son oro para mí ;-)

 

Un saludo desde el océano,

Ana

 

¡Ola a todos!

Que nervios e que emoción, pero por fin chegou o día no que dou a coñecer o proxecto no que levo traballando nos derradeiros meses: SomosOcéano.

 

Moitos días diante do ordenador pensando e repensando cales son as miñas aptitudes, os meus puntos fortes e tamén, analizando o que me fai feliz... xurdiu SomosOcéano, una marca de ropa casual que colle como base os referentes mariñeiros, do norte e galegos que teño tan a gala.

 

Ainda que quedan unhas semanas para que a producción chegue finalmente as miñas máns (e as vosas!) quero usar este blog e as redes sociais para is amosando todo o que estou a preparar, así tamén me vades contando as vosas ideas e suxerencias porque son ouro para min ;-)

 

Un saúdo dende o océano,

Ana

 

 

0 comentarios