Camiseta Mariñeira volantes

La clásica camiseta marinera en blanco y negro pero con un original giro: unas preciosas mangas con volantes y estampado dorado.

Camiseta confeccionada en 100% algodón en combinación cruda y negro. Las preciosas mangas tienen un gran volante que se moverán suavemente cuando caminas, igual que las olas del mar. El estampado "Mariñeira" es dorado, al igual que el bordado con la marca situado en el bajo.

Diseñada en Galicia y fabricada en Portugal.

Instrucciones de lavado y cuidados: lavar y planchar del revés, en agua fría y con plancha suave. El estampado dorado es delicado, nunca lo planches directamente.

 

A clásica camiseta mariñeira en branco e negro pero cun orixinal xiro: unhas preciosas mangas con volantes e estampado dourado.

Camiseta confeccionada en 100% algodón en combinación crúa e negra. As preciosas mangas teñen un gran volante que se moverá suavemente cando camiñas, igual que as ondas do mar. O estampado "Mariñeira" é dorado, ó igual que o bordado coa marca situado no baixo.

Deseñada en Galicia e fabricada en Portugal.

Instrucións de lavado e coidados: lavar e pranchar do revés, en auga fría e con prancha suave. O estampado dourado é delicado, nunca o pranches directamente.

 

Camiseta Mariñeira Oro volantes mangas

39,95 €

  • disponible
  • Envío al día siguiente laborable1